FIND THE NEXTSearch New Value Creation NAVI

Products,Technologies,Services2,440

  • All themes
  • Industry&Technology
  • Health&Welfare
  • Green&Community
  • Nationwide
  • Hokkaido
  • Aomori
  • Iwate
  • Miyagi
  • Akita
  • Yamagata
  • Fukushima
  • Ibaraki
  • Tochigi
  • Gunma
  • Saitama
  • Chiba
  • Tokyo
  • Kanagawa
  • Niigata
  • Toyama
  • Ishikawa
  • Fukui
  • Yamanashi
  • Nagano
  • Gifu
  • Shizuoka
  • Aichi
  • Mie
  • Shiga
  • Kyoto
  • Osaka
  • Hyogo
  • Nara
  • Wakayama
  • Tottori
  • Shimane
  • Okayama
  • Hiroshima
  • Yamaguchi
  • Tokushima
  • Kagawa
  • Ehime
  • Kochi
  • Fukuoka
  • Saga
  • Nagasaki
  • Kumamoto
  • Oita
  • Miyazaki
  • Kagoshima
  • Okinawa

Tokyo

solairo

Industry&Technology

solairo Inc.Web-site

2F TR Bldg, 8-11-21, Nishigotanda, Shinagawa Ku, Tokyo  TEL: +81-364318735

enterprise identification number:9140001047092

SHARE
  • facebook
  • twitter

Solairo, Inc. facilitates an optimized customer-handling experience for SNS, websites, and application clients based on its AI technology and operational expertise cultivated through chat center operations in various industries. This will enable greater efficiency in customer support, higher purchase rate of e-commerce websites, and higher customer acquisition including transferring customers to physical stores.

PLAY

WEB接客ソリューション「OK SKY」 AIチャットボット「WhatYa(ワチャ)」

WEB接客ソリューション「OK SKY」は、画一的なレコメンドではなく顧客のニーズを反映した接客を提供します。主にアパレル企業をはじめとした小売業への導入実績があります。よくある質問・FAQについてはAIが自動回答し、AI対応で完結できない場合にはオペレーターへ引き継ぎ、お客様一人ひとりのニーズに合わせた接客が可能です。AIチャットボット「WhatYa」は、訪日外国人が増加する一方、接客リソース不足という課題を解決します。このwhatYaは行きたいお店をチャットでつぶやくと、自動で応対し、マップも自動案内します。多言語での応対が可能なためインバウンド対応に役立ってます。

solairo | Information:Products,Technologies,Services